The Business
Foreverin liiketoimintamahdollisuus
Verkostomarkkinointiyhtiö Foreverin maailmankuulujen Aloe vera -tuotteiden jälleenmyyjäksi ryhtyminen on sekä hauskaa että haastavaa. Määrätietoisella työllä se voi olla myös erittäin kannattavaa. Päätät itse, miten kehität toimintaasi ja mitä tavoitteita haluat saavuttaa. Monille se tarkoittaa omasta ajasta päättämistä ja itselle tärkeiden asioiden priorisoimista elämässä – omien olosuhteiden luomista. Foreverin jälleenmyyjänä toimiminen tarkoittaa, että harjoitat omaa itsenäistä liiketoimintaasi Foreverin tuella ja voit vaikuttaa siihen, kuinka paljon haluat työskennellä – ja ansaita. Forever tarkoittaa myös sosiaalista yhteisöä, joka tarjoaa kiinnostavia tapahtumia, hauskoja haasteita ja mahdollisuuksia matkustaa ympäri maailmaa. Lue lisää siitä, mitä Foreverin liiketoimintamahdollisuus on merkinnyt joillekin jälleenmyyjillemme – ja kuinka he löysivät tasapainon elämässään.
Ryhdy jälleenmyyjäksi
Ryhtyäksesi Foreverin jälleenmyyjäksi sinun pitää rekisteröityä toisen jälleenmyyjän tiimiin. Jos sinulla ei ole omaa kontaktia, voit käyttää hakutoimintoamme lähellä toimivan jälleenmyyjän etsimiseksi.
Mitä verkostomarkkinointi on?
Verkostomarkkinoinnin eli itsenäisten jälleenmyyjien kautta tapahtuvan suoramyynnin on ennustettu nousevan tulevaisuuden kaupankäyntitavaksi. Forever Living Productsin toiminta käynnistyi vuonna 1978, ja yritys on kehittynyt yhdeksi menestyvimmistä suoramyyntiyrityksistä. Yrityksellä on jälleenmyyjiä yli 160 maassa. Forever Living Scandinavia on toiminut 20 vuotta, ja sen luottoluokitus on AAA, mikä kertoo pitkäkestoisesta ja vakaasta luottokelpoisuudesta. Forever on Pohjoismaiden suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys.
Suoramyyntiä on harjoitettu jo aikojen alusta lähtien, mutta lisäksi se on myynnin muoto, joka toimii nykyään paremmin kuin koskaan aiemmin, sanoo Krister Fraser, Direct Selling Sweden -järjestön puheenjohtaja. Uudella videollamme Krister kertoo, miksi näin on, ja puhuu myös monista muista verkostomarkkinointiin liittyvistä aiheista.