Forever Living Products Scandinavia AB

Mikä on Forever

Suoramyynti

Forever toimii yli 150 maassa ympäri maailman. Pohjoismaissa Forever on toiminut vuodesta 1998 lähtien,
ja Forever on Pohjoismaiden suurin Aloe veraan perustuvien ihonhoito- ja terveystuotteiden suoramyyntiyritys. Tuotteiden myynti tapahtuu ainoastaan itsenäisten jälleenmyyjien kautta. Olemme Ruotsin suoramarkkinointiliiton jäsen ja noudatamme liiton sääntöjä.   Forever Living Products Scandinavia AB on kansainvälisen Forever Living Products -konsernin tytäryhtiö. Forever Living Products perustettiin Yhdysvalloissa vuonna 1978, ja se on maailman suurin Aloe veran tuottaja ja jakelija. Yrityksellä on omat viljelmät Yhdysvalloissa, Meksikossa ja Dominikaanisessa Tasavallassa.

Aloe vera

Foreverin toiminnan ydin koostuu Aloe verasta. Kasvista, jota on rakastettu pitkään sen hyvien ominaisuuksien vuoksi. Hidasjuoksuinen sisäosan geeli joko puristetaan tai juodaan ravintolisänä tai sekoitetaan muiden huolellisesti valittujen ainesosien kanssa eri ihon- ja hiustenhoitotuotteiksi.

Nykyään Aloe vera on pääainesosa useimmissa tuotteistamme. Forever omistaa omat Aloe vera -viljelmänsä ja on maailman suurin Aloe veran viljelijä, valmistaja ja jakelija. Yritys hallitsee koko prosessia viljelmiltä valmiiseen tuotteeseen asti. Tämä varmistaa Foreverin myymien tuotteiden kaikkein korkeimman laadun. Tuotteiden korkea laatu varmistetaan ympäri maailmaa saamillamme sertifioinneilla ja laatumerkinnöillä. Monet tuotteista ovat hyväksyttyjä Kosher Ratingin ja Islamic Sealin mukaisesti ja useimmat ravintolisistämme ovat Halal-sertifioituja.
Täällä kotisivulla voit lukea lisää Foreveristä, Aloe verasta ja tuotteistamme.