Työskentele eettisesti

Oppaamme ja käytäntömme opastavat rekrytoinnissa, tuotteiden esittelyssä ja myynnissä sekä Foreverin ja FBO:n oman liiketoiminnan markkinoinnissa.

Forever ja liike-etiikka

Vakavasti otettavassa liiketoiminnassa oikein tekemisen pitää olla helppoa. Foreverilla on yksiselitteiset säännöt sille, mitä jälleenmyyjä saa ja ei saa tehdä. Oppaamme ja käytäntömme opastavat rekrytoinnissa, tuotteiden esittelyssä ja myynnissä sekä Foreverin ja FBO:n oman liiketoiminnan markkinoinnissa. Ne tuovat turvaa noin 25 000 jälleenmyyjällemme Pohjoismaissa ja asiakkaillemme.


Markkinointia koskevat säännöt
Forever noudattaa aina markkinoinnissa toiminta-alueidensa lakeja ja määräyksiä, ja kehotamme itsenäisiä jälleenmyyjiämme tekemään samoin.

Tuotteidemme markkinointia koskevat säännöt:
Markkinointi ei saa koskaan olla harhaanjohtavaa
Tuoteväitteemme perustuvat riippumattomaan tutkimukseen
Kaikki käyttämämme terveys- ja ravitsemusväitteet ovat EFSA* hyväksymiä

Foreverin liiketoimintamallia kutsutaan verkostomarkkinoinniksi. Toisinaan se sekoitetaan pyramidihuijaukseen. Selvitämme näiden käsitteiden erot tässä Usein kysyttyä -osiossa.

* Euroopan elintarviketurvallisuusviranomaisen

 

Compliance

Teemme jatkuvaa työtä varmistaaksemme, että sääntöjä noudatetaan. Lähes jokainen haluaa työskennellä eettisesti sekä lakien ja määräysten mukaisesti. Usein rikkomukset johtuvat väärinymmärryksistä tai siitä, että jotakin sääntöä ei tunneta. Siksi Compliance-osastomme tärkein tehtävä on tiedottaa, tukea ja kouluttaa jälleenmyyjiämme. Jos jälleenmyyjä ei muuta kiellettyjä toimintatapojaan huomautuksen jälkeen, voimme ryhtyä toimenpiteisiin. Tämän järjestelmän avulla olemme onnistuneet pitämään rikkomusten määrän hyvin pienenä Pohjoismaissa.

Compliance-osastomme tärkein tehtävä on tiedottaa, tukea ja kouluttaa jälleenmyyjiämme.